Sunday, December 10

Herinnert u zich deze nog...nog...nog...nog...

Het is niet vermijden. De maand van top 10 lijstjes en top tweeduizends weer daar. Zelf vond ik de kick off dag op Radio 2 wat megalomane trekken krijgen. Maar goed. Moet ook wel weer toegeven dat ik het best wel gezellig vind. Ai...het uitspreken van het woord 'gezellig' is al erg. Maar dat ik het nu ook nog aan dit digitale dagboek toevertrouw...Efin. Voor wie zich helemaal in lijstjes wil onderdompelen is er deze website: www.hitsallertijden.nl. Zitten in ieder geval wat leuke jaren zeventig en tachtig lijsten bij.

Dankzij de opkomst van You Tube c.s. hoef je nu niet meer naar het omroepmuseum videoclips te zien uit de tijd het woord 'videoclip' nog moest worden uitgezonden. Ja, ja, ik weet het. Het omroepmuseum is nu een inmiddels een eigentijds beeld en geluid centrum dat trouwens in een prachtig gebouw zit. Waar ik de lezer op wil wijzen is het bestaan van videolijstjes met erg leuke clips zoals video classics van de sixties. Als je onderaan die pagina kijkt kun je switchen naar de toppertjes van elk hierna volgend decenium.

No comments: