Thursday, June 7

Naar de Toppers geweest!

Afgelopen vrijdag ben ik naar de Toppers in Concert in de Amsterdam ArenA geweest. Jawel, ik durf er gewoon voor uit te komen. Was erg gezellig. We zatten wel bijna tegen het dak van de ArenA aan en zagen Gerard, Gordon en Rene dus als zingende postzegels. Maar gezellig was het wel. Lekker meegezongen. Sfeer kwam er bij Lee Towers helemaal in. Walk ohhhhhhhhnnnnn Walk oooooohhhhhhnnnnn. Donna Summers waren ook fijn. Last Dance, Last Chance for Loohhohoooovvvve. Efin. Krijg u een beetje een beeld?

Grappig is trouwens dat mijn foto's worden gelinkt vanuit een (blijkbaar) bekend weblog. De NLPopblog. Mijn Flickr fotoweblog had er in een paar dagen zo'n 3000 views bij. Een besluit heb ik in ieder geval genomen. Volgend jaar wil ik weer heen. En dan liefst iets dichter bij het podium.

No comments: