Saturday, June 21

Saab AeroX micro site

Als het om design en auto's gaat, is dit mijn top 3: Mini, Jaguar en Saab. Laatstgenoemde heeft een nieuwe modelletje op de markt gebracht. De AeroX. Een microsite toont het monster in alle glorie. Mooie pan interface. Wel vind ik dat je veel moet klikken om iets te zien. Mouse over was prettiger geweest. Maar goed, ik ben ook een fan van deze interactie. En jammer is dat de video van postzegel kwaliteit is en geen embed functie heeft...Anders had ik 'm hieronder in dit blog gezet.

1 comment:

Anonymous said...

Deze interface is best cool. Maar wat ik het gaafste vond is de flash forward die je ziet voordat je elk verhaaltje te zien krijgt. Dus bij de voorruit zie je eerst een pan langs de binnenkant van een cockpit van een F16, dan een crossfade met de content... Echt super cool!